Najbolji horror film ikad napravljen? Ne MOZE da prodje bez kompjuterskih efekata.. Night Hawk. 1. 1. Resident Evil ( po meni najbolji akcioni horor )Vec rekoh u sopstvenoj temi koju mi izbrisase, stvarno ne znam zasto, da je za mene naj horror Kjubrikov . Podzemni svet: Krvavi ratovi – novi trejler! Stigao “Glory Days” Little Mixa! Mnogo je bolji nego sto se to laiku moze na prvi pogled uciniti(ne zelim da zvucim arogantno, nisam ja nikakav strucnjak za horror, a pored toga sta je nekome strasno i koliko je nekome nesto interesantno, sasvim je diskutabilno..). Poz!: icon. Ja kad gledam film hocu da mi bude zabavno, a ne da mi nesto ometa rad srca, ali dobro sad. No svejedno, gledao sam ih poprilicno, i ovo su moja iskustva: Haloween serijal - klasik, ali mene smara poprilicno. Scream serijal - gimme a break, ako oni nekog uplase onda ne znam stvarno. The Ring - ceo film je zlokoban, to mu priznajem. A ozbiljno sam se presekao samo kada ona mala spoboda krece da izlazi iz televizora.. Emily Rose - skoro sam ga gledao, nije nesto strasan, ali citava ta stvar sa istinitoscu price je prilicno uznemirujuca.
Presekao sam se samo kad joj se prvi put prividja od lica obicnog coveka da je demon.. OStalo se u principu svodi na pricu da ima mnogo krvi, i da nije u sustini strasno, samo na momente kada dignu tenziju pa cekas da nesto iskoci iza coska. Paa recimo klasici - Hellraiser prvi deo, Groblje ku. To je od horrora tipa . Presekao sam se samo kad joj se prvi put prividja od lica obicnog coveka da je demon.. Sa ovim se u potpunosti sla. I ne samo taj, svi filmovi Dejvida Lin? A ozbiljno sam se presekao samo kada ona mala spoboda krece da izlazi iz televizora.. Stvarno, ovo je jedini horor koji me je zakovao za monitor a da sam se cimao! Mnogo mi se dopada sto nije na foru iskoci nesto i onda se cuje ostar zvuk zbog koga se cimnes a izleti macka : icon? A najbolji akcioni horor mi je Van Helsing..: eek: noc zivih mrtvaca(crno bela varijanta iz 6o i neke) i mozda groblje kucnih ljubimaca(ramonsi : worshippy )Steta je velika sto vecina ljudi ne razlikuje pojama komercijalnih americkih *****a i horror filmova. Stvarno se divim ljudima koji misle da su filmovi tipa Vrisak serijala i Van Helsing(itd.)najbolji ikad napravljeni horor filmovi.: worshippy. Da bi upoznali pravu lepotu horora odvojite jednu nedelju pa odgledajte filmove tipa : Hellraiser,Helloween,Madman,Fog,Grudge,Shining(koj i bi vam licno preporucio) zatim Wrong Turn(mnogo lepih krika i originalnih scena masakra) i naravno da ne preskocimo coveka po imenu Rod Zombie i njegove filmske poslastice. Za kraj Saw I,II i TTCM(ukoliko nabavite prva 3 dela ali i zadnji nije los). Kad budem imao nesto vise vremena napisacu vam listu horora koje sam odgledao,bice to duga lista. STa. Y : icon. Neki metalci organizovali. Gradjanski Rat - Prevedeni Trejler OfficialTrailerRS. Podzemni Svet: Krvavi Ratovi (2016) - Novi Filmski Trejleri.Uglavnom nisam isao ni na jedan : mrgreensa tu su uglavnom bili crno beli filmovi. Neki lik dovodi goste i onda diskutuju i dizu u nebesa filmove za koje i njihovi reziseri kazu da su sranije. Ni to ne gledam : mrgreensa a moj omiljne horor je Resident Evil! Od novijih me je odusevio . Perfektna gluma,a na spec. Paa recimo klasici - Hellraiser prvi deo, Groblje ku. To je od horrora tipa . E, to je horor! Kao mali sam se puno puno plasio toga i Leptirice,ali kada sam malo odrastao shvatio sam koliko su mi jadni i smesni: )Inace,obozavam horore- narocito one radjene po delima Clive Barkera i Stivena Kinga.. Omiljeni Kingovi su mi- Pet Cemetary 1,Shining,Cunjo,Rose Red,Misery... Od Barkera- Master Of Illusion,Candyman(e ovo morate da pogledate),Hellraiser,Svaku preporuku zasluzuju i Re- animator(2. Dagon(inace radjeni po Lofkraftovim pricama)- obavezno- pogledati.. Nije los recimo ni Carpenter- pomenuli ste odlicni Thing(muzika Enio Morikone!),serijal Helloween- samo prva dva dela- ostali su njesra.. Ni Ves Craven nije za bacanje- Nightmare In Elm Street,a i Scream i Znam sta ste radili proslog leta nisu losi.. Pomenuli ste i Ring- e onda pogledajte japansku orginalnu verziju(3. Maestralna gluma+jeziva pri. Realizacija nije na nivou scenarija. The Thing - potencijal pri. Ludilo u punom sjaju i . Ima gadan suspens na momente. Znam sta ste radili proslog leta mi je ipak vise teenage stvar, nije nezanimljivo ali nije bas i mnogo strasno. Strave u ulici Brestova sam se mnoooogo plasio kad sam bio klinac.. Alien - iz dana. Ima gadan suspens na momente. Ja sam ga gledao bas odavno,a sada sam samo obnovio gradivo: ) Odlican horor,na zalost(ili srecu: ) )ne toliko i poznat.. Pereporucujem ti i Master Of Illusion.. Po. Z! Podzemni svet je pravo remek delo ali akcionih filmova,imam poneki element horora ali isuvise ih je malo da bi film bio horor zanra. Sto se tice . Mnogo je bolji nego sto se to laiku moze na prvi pogled uciniti(ne zelim da zvucim arogantno, nisam ja nikakav strucnjak za horror, a pored toga sta je nekome strasno i koliko je nekome nesto interesantno, sasvim je diskutabilno..). Poz!: icon. Kjubrik je samo korektno izrezirao i ubacio ok ekipu ( da Stiven King nije napisao knjigu nista od ovog ne bi bilo) - Jack Nicklson je extra odigrao i . To je postalo klasika nakon I prikazivanja. Kakav neverovatan spoj scenarija, glume, fotografije i nenadma. Ja bih pod horore smestio i Devil's Advocate (1. Tejlora Hakforda sa Kianu Rivsom, Al(om) Pa. Carrie (1. 97. 6), Brajana De Palme. Rosemary's Baby (1. Romana Polanskog. Psycho (1. 96. 0), Alfreda Hitckoka. Night of the Living Dead (1. D. Pijemo krv, jedemo meso / . Frankenstein (1. 93. D. Invasion of the Body Snatchers (1. Dona Zaigela. 1. 0. Bram Stoker's Dracula (1. Frensisa Forda Kopole. Odlmanova impersonacija Drakule u sceni odricanja od Boga (sam po. Zato bi bio jako zahvalan svakome ko mi moze preporuciti neki film na istu foru. Ono sto sam do sada gledao su: Naravno svi alieni, Sablasni Okean (ne znam originalni naslov), Dead Space, Firestar, Stvor (onaj na zemlji, s obzirom da valjda postoji i onaj u svemiru?).. Posle toga s eovaj pretvara polako u cudoviste koje valjda jede i za sebe lepi sve koje je do tada uhvatio. Zatim neki opet slican, monstrum je humanoidni, kao da je u nekoj gradjevini u pustinji, na kraju se monstrum ubija tak osto padne u neki ventilator i sl.. Skoro je bio The Core na televiziji koji ima slican smek. Ali ako neko zna neki poput Aliena, Dead Spacea (ne znam gde mogu da ga nadjem, kada sam ga gledao pre sto godina **ro sam se od straha)Ph. An. To. M. Ako nisi, pokusaj, skroz je drugacije. Mene je isprepadao, kao nikad. Srcka samo sto me nije lupila.. Gledo sam ga i ranije. A tek ona scena kada jedna profanka pocne da se raspada, joooj.. Ima li ga se gde pronaci? Oni koji me i danas prepadaju su Groblje ku. Da, i Urlikanje je bio dobar serijal. PSZa akcione horore mislim da su najgore sme. Zato bi bio jako zahvalan svakome ko mi moze preporuciti neki film na istu foru. Mogu da ti preporucim noviji film Even Horizont(Konacni ili Slepi Horizont kako su ga vec preveli)sa Sem Nilom i Lorensom Fisburnom- SF horor,noviji,ne toliko poznat ali odlican- za svaku preporuku.. Zar je moguce da niko nije gledao Reanimatora i Dagona- radjeni su prema delima jednog od klasika horora- Lofkrafta. Po. Z! Jesam, gledao sam Event Horizon (odlican je). U to vreme negde gledao sam i Sferu, i Abyss ranije naravno. U to vreme negde gledao sam i Sferu, i Abyss ranije naravno. Sve je super, ali je totalno idiotski onaj deo kada jedan od vojnika lupa vukodlaka po prstima cekicem : eek: (mada nije da nije odgovaralo situaciji). Gledao sam i silver bulet, koga je neko predlozio. Ostalo sto ste naveli cu probati negde da nadjem. Pa nije los telesna slagalica, bolje reci vise je gadan nego strasan, Evil Dead 1,2 i Armije mraka se takodje svrstavaju u horore, ali su vise smesni nego strasni.. Ako si iz NS- a moguce samo znas da je. Leptirice(jedini svetski primerak) pa. D : ciao: Sta. Y : n- cc. Oggy. Jesi li gledao . Ne mogu da se setim vi. Dakle jos jedan za listu (pri tom ne mislim na moja mama je vukodlak mada sam ga gledao). Izgleda da cu morati da bookmarkujem ovu stranicu jer ko zna kada cu ici u nabavku filomva : opanachke. Evo recimo . Od novijih me je odusevio . Perfektna gluma,a na spec. Slazem se za Stvora a Podzemni Svet je super film samo vise akcija nego horor. Ja bih kao dva najbolja izdvojio Princ of Darkness (scene sa ogledalom i danas mi izazivaju zmarce) i Event Horizont. Shang Tsung. 10. 2. Underworld horor? Za ovo prvi put cujem..: cool: 1. Airborne. 10. 2. 2. Slazem se za Tvora a Podzemni Svet je super film samo vise akcija nego horor. Ja bih kao dva najbolja izdvojio Princ of Darkness (scene sa ogledalom i danas mi izazivaju zmarce) i Event Horizont. Cek,cek sta tacno sa ogledalom - jer neko stvorenje izlazi iz ogledala? Cek,cek sta tacno sa ogledalom - jer neko stvorenje izlazi iz ogledala? Djavo, tj. Taj film je neko izrazito pametan pustio nama, tj deci 3. Ja sam se 7. 12. E, da to je taj. Taj film je neko izrazito pametan pustio nama, tj deci 3. Gledam ja ring u dva sata nocu i odmah nakon scene gde se prikazuje sadrzaj kasete meni zvoni mobilni : eek: .. A svi znate da kad u filmu neko odgleda kasetu zvoni fon sa porukom da ce umreti za 7 dana : eek: : eek: !! Srecom, to nije bila devojcica iz bunara, vec moja devojka koja je zvala onako, da vidi sta radim : n- cc. E, sad sledi jos veci trip! Legnem u krevet, kad eto ti na plafonu KRUG : eek: : eek: : eek: !!! Naravno, osedim, a onda shvatim da je to je**ni odsjaj diska sa stola!!! I tako zivim jos ovo malo sto mi je ostalo pose skracenih 3. O cemu se bese radi u Event Horizont- u? A jel hocete da znate sta je pravi trip? Gledam ja ring u dva sata nocu i odmah nakon scene gde se prikazuje sadrzaj kasete meni zvoni mobilni : eek: .. A svi znate da kad u filmu neko odgleda kasetu zvoni fon sa porukom da ce umreti za 7 dana : eek: : eek: !! Srecom, to nije bila devojcica iz bunara, vec moja devojka koja je zvala onako, da vidi sta radim : n- cc. E, sad sledi jos veci trip! Legnem u krevet, kad eto ti na plafonu KRUG : eek: : eek: : eek: !!! Naravno, osedim, a onda shvatim da je to je**ni odsjaj diska sa stola!!! Ljubav ti je to ; ) . Podzemni Svet Krvavi Ratovi - Free Download. Free Full Download Podzemni Svet Krvavi Ratovi form Media. Fire. com link Rapid. Share, ifile. it, JUMBO Files, Uploaded. Zippyshare, File. Sonic, turbobit. net, ul. ORON, Deposit. Files, hotfile. Podzemni Svet Krvavi Ratovi Download Torrent with keygen, crack, serial, dvdrip, hdrip, 7.
0 Comments
Leave a Reply. |
AuthorWrite something about yourself. No need to be fancy, just an overview. Archives
January 2017
Categories |